Maak eens een historische wandeling door leerdam

IZI Travel stadswandeling app
De VVV uit Dordrecht heeft een stadswandeling ontwikkeld voor Leerdam.
Onze vereniging heeft hiervoor foto’s en tekst aangeleverd, afkomstig uit onze Beeldbank en het boek
Bewaarde Schoonheid.

Door te klikken op onderstaande link, kunt u de stadswandeling bekijken op internet.
Op deze website vindt u ook de informatie om de gratis app van izi.TRAVEL te downloaden op uw telefoon.
izi.TRAVEL

Historische wandeling
Langs de monumenten die op de kaart hieronder te vinden zijn kunt u een wandeling maken door het centrum
van Leerdam. Klik op de kaart om de historische route te volgen of klik hier om de wandeling te downloaden.
_________________________________________________________________________________________________

Augmented Reality (AR) stadstour Leerdamglasstad.nl
Leerdamglasstad.nl heeft een innovatieve Augmented Reality (AR) stadstour gelanceerd. Met de gratis app komen bezoekers aan de Glasstad alles te weten over de “verborgen” geschiedenis van Leerdam.  Met behulp van tekst, audio, video en Augmented Reality ontdek je de leukste verhalen.

Download de app “Leerdam Tour” en start je wandeling door historisch Leerdam.

Dit project is uitgevoerd in opdracht van de gemeente Vijfheerenlanden in samenwerking met de Historische Vereniging Leerdam en partners zoals het Glasmuseum en Museum Hofje Mevrouw van Aerden.

Opmerking: deze app is te gebruiken vanaf iPhone 6s en Android 7 “Nougat”.