VRIJMARKT 13-06-2009

Zaterdag 13 juni stonden we ook met een kraam op de vrijmarkt. Na een hele week regenachtig weer scheen nu de zon, dus was het perfect vrijmarktweer en daardoor ook goed druk in de stad.

We hebben niet voor niets op de markt gestaan, want na afloop konden we al 11 nieuwe leden op onze ledenlijst bijschrijven, hadden we een flink aantal boeken verkocht en waren er veel mensen met een informatiefolder en websiteflyer naar huis gegaan. We kregen vragen over allerlei onderwerpen en het was leuk om te merken dat er zeker wel interesse is in de geschiedenis van Leerdam.

's Morgens om 8.00 uur eerst onze kraam opbouwen      De "morgenploeg": voorzitter Teunis Blom en Abe Drijver,

die ons op zeer enthousiaste wijze heeft geholpen.

Een nieuw lid meldde zich aan.                                     De "middagploeg" bestond uit bestuurslid Peter van

Rooden en onze webmaster Annette Blom, die de

foto's heeft genomen.

Onze nieuwste uitgave: Van Pilgram tot Jeekel,                Er was keus genoeg en een paar artikelen waren aan

De Leerdamse Glasindustrie in de 18e en 19e eeuw,         het eind van de dag zelfs uitverkocht.

was net op tijd klaar om verkocht te worden op de

vrijmarkt en bleek ook een gewild cadeau voor

vaderdag.