KERSTMARKT - 23-12-2009

Woensdag 23 december organiseerde de gemeente Leerdam samen met de stadsmanager, de LOV en Leerdam heeft Lef een kerstmarkt. Naast ca. 60 kramen was er ook een ijsbaan op het plein voor de grote kerk.

Op uitnodiging van de heer Scheffers, interim manager van het Hofje van mevrouw Van Aerden, richtten wij onze kraam in in een ruimte grenzend aan de binnentuin. De binnentuin was mooi verlicht en ook onze plaats hadden we voorzien van kerstverlichting en wat slingers. Ondanks dat het best koud was en we geen idee hadden hoeveel bezoekers we op deze eerste kerstmarkt zouden kunnen verwachten, viel het uiteindelijk niet tegen. We mochten 1 nieuw lid verwelkomen en ook verkochten we een aantal boeken. Door de vrijwilligers en de heer Scheffers werden we goed verzorgd (en warm gehouden) met thee/koffie en soep.

Bij deze activiteit hebben we voor het eerst de leden waarvan we in het bezit zijn van een e-mail adres een uitnodiging gemaild om bij ons langs te komen op de kerstmarkt. En het is ons gebleken dat deze snelle manier van communicatie werkt.

Deze uitnodiging ontvingen onze leden per e-mail

Bestuurslid Peter van Rooden; het was best wel koud.

De binnentuin van het Hofje was mooi versierd en toen het donker werd ook nog verlicht.